Mørk Bohem







Jeg vil gjerne ønske gjestene mine velkommen, på en avslappet og litt bohemsk måte.
Mi casa es su casa, you know!

Gjesterommet vårt ligger i kjelleren og er litt mørkt og mystisk. 70-talls panel meets Marokko og New York city… eh vell, det orginale panelet er beiset i en mørkgrå farge og gulvet er dekket med et varmt og godt ullteppe, vegg til vegg…

På sengen ligger et marokansk brudeteppe sammen med puter i forkjellige farger og mønster. Jeg liker kontraster og synes det er spennende med ting som egentlig ikke passer sammen. Speilet på veggen gir et nydelig lysspill og skaper en drømmende stemning.

Sweet dreams and dream big!

Takk for at du stakk innom. Det hadde vært hyggelig om du vil følge meg videre.
På et senere tidspunkt skal jeg nok fortelle litt mer om meg selv… Enn så lenge:

It´s all about Saafine...