Wet wet wet….

Vi bor i et hus fra 1976, som vi pusser opp rom for rom.  Jeg har stadig behov for forandringer og flytter ofte rundt på ting.  Derfor velger jeg å ha få statiske elementer, slik at innredningen blir dynamisk og fleksibel. 
Badet i kjelleren er enkelt innredet. Steinflisene er valgt fordi de er rustikke og minner om solvarme svaberg.

Sjenken er over hundre år gammel og har flotte løveben. Her oppbevares håndklær og andre ting man trenger på et bad.

Det er deilig med peis på badet. Det skaper en egen stemning og den er flittig i bruk. 

Siden jeg ikke klarer å bestemme meg hvor ting skal henge på veggen, er det greit at det finnes fleksible løsninger, som for eksempel stigen til håndklær.

Kurv til skittentøy fra Thailand.


Vi har bare fliser på veggen i dusjsonen, på den måten blir badet mer som et vanlig rom.

Mine favoritt produkter kommer fra Aesop. Siden jeg ønsker meg flere følgere på bloggen kan du vinne to Aesop produkter, til en verdi på over 500kr.

1. Legg deg til som følger av BLOGGEN eller saafine på INSTAGRAM.  2. Kommenter innlegget her eller på ig 3. Link til dette innlegget fra egen blogg eller repost giveaway bildet på egen profil med #itsallaboutsaafine

 Trekning  22. mars 2014. Lykke til!