HAPPY JUMP!

Jeg digger Instagram, og må begrense meg selv, slik at jeg ikke bruker for mye tid på dette nettstedet... men når det er sagt, kan det av og til lønne seg med litt avhengighet. For en liten stund siden postet nettbutikken Lobelia.no, bilder av varer som det kun var en igjen av, til 50 % rabatt! HALLO, HALV PRIS!!! Det er ikke bare penger spart, men penger tjent!!! Logisk, ikke sant? 

Og der dukket det opp 3-4 Jilde lamper. Jeg har lenge tenkt å kjøpe meg en slik lampe, og ImpulSIV som jeg er, kjøpte jeg da heller to! I farger jeg aldri hadde sett før.. Da den tredje lampen dukket opp, ringte jeg en fargeglad venninne! Høy puls og lykkelig øyeblikk der altså. Simple living- hold on!

                     En fransk klassiker

Happy camper
 Ett tusen spart...
To tusen tjent...
Tre tusen spart? Tjent? What!?!
Nei, nå går det trill rundt her ;-)