Spring lightning

Ingenting er mer inspirerende enn lyset, som flommer inn gjennom vinduene, en vakker vårdag. Plutselig våkner stuen til liv. Speil og metalliske detaljene skinner som skatter.

 Etter en periode med full stilforvirring, på grunn av for mye påvirkning fra Instagram, og en dose svak impulskontroll, er jeg nå tilbake til den stilen som er MEG.

 Jeg er glad i å pusle rundt i stua og flytte på ting. Stua vår er ganske stor og delt inn i tre soner. Vi har to sittegrupper og en spisestue. Utfordringen er å få disse tre delene til å høre sammen, men samtidlig være definerte soner. Nå er jeg fornøyd og håper at det blir slik en stund. Men plutselig har jeg gjort et kjøp som gjør at jeg må tenke nytt! 

& tradition tiltrekker meg veldig for tiden

Speilbordet er kjøpt på en reise til Paris sammen med Bohemiasilje

Gamle møbler møter ny design og et teppe fra Ikea




Mark Eden Schooly sin fantastiske lampe


Takk for at du stakk innom. Det er veldig hyggelig om du legger igjen en kommentar!