THE SUN ALWAYS SHINES ON TV

Av og til skjer det noe i livet ditt, som gjør at du forandrer deg. Det kan være en reise, en opplevelse, et møte med et annet menneske eller sykdom. Plutselig ser du verden med andre øyne og tenker nye tanker. 

Da vi bodde på østlandet, trålte jeg bruktbutikkene i Oslo, minst en gang i uken, og hadde full kontroll på når de nye varene kom inn. Samtidig var jeg stadig innom Bolina på Stabekk. Jeg var veldig inspirert av gjenbruk, vintage, økologi og miljøbølgen som skyllet gjennom interiørlandskapet.

Så sa vi farvel til det koselige rekkehuset og flyttet til et (for oss) digert hus like utenfor Stavanger. Vi solgte mange av møblene før vi flyttet, og de som var igjen passet ikke helt inn. Jeg ville utvikle stilen min, mens vi pusset opp huset. Så ble jeg syk. Fikk en kronisk sykdom med mye smerte. Det gjorde at jeg ikke kunne jobbe som før. Venner kom. Venner gikk, men heldigvis var det noen som ble! Da dukket INSTAGRAM opp og jeg syntes det var utrolig moro med alle tilbakemeldinger, følgere og likes, men plutselig følte jeg har jeg måtte kjøpe ting. Jeg ble påvirket av produktene, som dukket opp om og om igjen… 

Heldigvis var det midlertidig, en slags fase. Jeg ser at interiøret mitt har utviklet seg i løpet av denne tiden og jeg vurdere om det er innenfor interiør jeg vil jobbe i fremtiden. Jeg har planer og drømmer...

Jeg håper bloggen min vil inspirere deg til å bruke møbler og ting som du allerede har. Sette det sammen på nye måter. Flytte på ting og oppleve rommet på nytt. Handle brukt. Ta vare på ting som er i familien din. Ikke føl at du må kjøpe det samme som jeg har, men skap en "verden" som er din! Like spesiell og unik som du er❤