#barndomsdrømmen #barnelykke #pauserom

Da jeg var liten, drømte jeg alltid om en lekehytte, i hagen. Det fikk jeg aldri, så søstrene mine og jeg, innredet bakrommet i garagen og vedskjulet på hytta. Her kunne vi leke i timesvis…

 Da vi flyttet hit sto det en lekehytte i hagen. Vi innredet den enkelt med møbler og ting vi hadde fra før, men jentene brukte den ikke noe særlig… siden jeg hadde litt hvitbeis igjen, fra et annet prosjekt, fant jeg ut at jeg skulle gjøre den litt lysere.

Et tips fra en venninne, som er interiørdesigner, førte plutselig til et innkjøp av en utrolig vakker daybed.. Vel, etter det tok det kanskje litt av…

Hytta er innredet med: Daybed fra Living, Hempteppe fra Aarlens, pute fra Himla, pinnsvinpute og falske grønneplanter fra Kremmerhuset, Komfyren sto der fra før, lyslenke med batteri, krakker og kjøkkenbenk Clas Olson. Marmorfolien er fra Panduro og resten er ting vi hadde fra før. 

Jeg er så fornøyd med det nye pauserommet, at jeg hver morgen starter dagen her med kaffe, fred og ro!

Ha en fin sommer!
















Etiketter: , , , , , , , ,