We are in the pool bar.

Jeg har lenge hatt er kjærlighetsforhold til Hellas. I sommer gikk turen til Kreta, nærmere bestemt området nær Chania. Vi nøt rolige dager i 40 grader. Vinden blåste som rett fra ørkenen og gav utrykket fønvind et nytt innhold… Det viste seg at mannen min hadde bekjente med eget hotell like ved Rethymnon så vi tok en tur dit…



Den fineste solskjermingen lager du selv

 Alt du trenger er noen bambuspinner, litt hyssing og et hvitt laken

pur glede

hav så langt du ser


Beste jorbærsorbeèn

blue, blue and blue

Disse nydelige urnene dukker opp flere steder på kreta.

Poolbar som åpner KL 1100 og har åpent til den stenger. Love it!


Sofias beach hotel eies og drives av samboerparet Anita Thøgersen og Steinar Hansen fra Norge. De gjorde drømmen sin til virkelighet og kjøpte hotellet i fjor.

Hotellet er avslappet og har en blanding av forskjellige stilarter…Her møter du troll, engler og krystaller. Litt som å komme hjem til paret, antar jeg :-)

Jeg liker at alle rommene har havutsikt og at svømmebassenget er rent og deilig temperert. Hotellet ligger på stranden, og det var da jeg gikk ned trappene dit, at jeg kjente hvilket utrolig deilig sted dette er. Litt borte fra Ving og Star Tour… her kan jeg vende tilbake for å være alene og kanskje skrive en bok. Tittelen er iallefall klar: "WE ARE IN THE POOLBAR";-)

Etiketter: , , , , , , ,