En god dag starter her...but first coffee…

Gjeeesp!!! Før man i det hele tatt kan snakke om en god dag- må jeg ha kaffe. Jeg står gjerne tidlig opp, slik at jeg kan nyte den alene!

 I år er tema for kataloglanseringen til Ikea "En god dag starter her", og setter fokus på soverom og bad. Ikea og NIB oppfordrer bloggere til å sette sammen "en god dag starter her"-pakke, og her kommer bidraget mitt.

Dagen starter og slutter på soverommet, så her er det viktig for meg å ha en rolig base, uten for mange fortyrrende elementer. Jeg elsker lin og sover godt i linsengetøy fra det kjente varehuset.


Kaffe nytes alene og noen sover bedre enn andre.

Vi har valgt matte hvite vegger som base på soverommet. 


Nattbordet er montert på veggen slik at rengjøringen blir lettere.

Enkle detaljer som forandres etter årstiden


I disse dager planlegger vi nytt bad. Vi ønsker å dele rommet opp i soner, slik at man kan være flere på badet samtidig, men at rommet likevel føles privat.  (Bildet:Pinterest)

Siden badet oppe er under ombygging, bruker vi dette badet i kjelleren. 

Hammam håndklær bidrar til en god start på dagen!
Alenetid på badet = luksus og glede! #engoddagstarterher