Go green part 2 #likebrabrukt

Dersom man ønsker et unikt interiør, så må man handle brukt. Jeg handlet mye på Fretex og loppemarkeder tidligere, men så kom jeg til et punkt der jeg syntes det ble for mye gamle møbler. I stedet for å kvitte meg med det jeg hadde, bestemte jeg meg for å tilføre hjemmet mitt noen klassikere. Lauritz.com ble flittig brukt og jeg har skaffet meg noen møbler, som jeg håper jentene mine også vil ha glede av.

Bertoia sin "Diamond chair" var et av mine første Lauritz.com kjøp. Og etter dette kjøpet tok det kanskje litt av… "Onkel Lauritz" har nå blitt en del av min utvidede familie. Ellers liker jeg å kjøpe møbler som er laget av gjenbruksmaterialer, som bordet fra Nordal og den lille vintagekrakken fra kina. Urnen og trefatet er også gamle.

Dette er mitt bidrag i NIB utfordringen #likebrabrukt. En utfordring som nok treffer mange bloggere mitt i hjerteroten!
Love out
Saafine