Mitt kjøkken er krydret med ...

Det er ikke så ofte jeg tar bilder fra kjøkkenet, men nå har jeg strammet meg opp så her kommer det!

Kjøkkenet vårt er fra 1990- tallet og er i massiv eik. Jeg gidder ikke kaste det solide kjøkkenet, bare fordi jeg vil ha nytt, og siden vi pusser opp hele huset er det noen rom som MÅ vente… Kjøkkenet har derimot fått både en og to, kanskje til og med tre, oppgraderinger siden vi flyttet hit.

Veggene er malt med Pure and Original maling, og det samme er kjøkkenskapene. Malingen på veggene heter "The north sea" og på skapdørene er det "Potatoskin", som er etterbehandlet for å tåle søl.

Glasskapene fra Ikea har fått et par strøk med svart matt maling.

Bordet er et bruktfunn som er behandlet med Bengalakk og stolene kommer fra Tolix, Thonet og Gervasoni.

Jeg elsker vintage lysekroner og denne kommer fra Lauritz.com