Farge på veggene?

Fargene er på full fart inn i hjemmene. Det er ikke så lenge siden jeg malte en grønn vegg på kjøkkenet, men den forsvant fort…Kontoret i kjelleren ble også malt grønt sist sommer. Og er grønt fortsatt!

Ellers har jeg stort sett hvite vegger, med unntak av en grå fondvegg i stuen, lysegrå vegger på kjøkkenet og noen svartmalte felt i gangen.

Jeg har prøvd med neon. Og jeg har prøvd med pastell, men funnet ut at det er de støvete, litt grumsete fargene som passer best inn i mitt interiør.

Det mest fargerike rommet i heimen, er rommet til minstejenta. Rommet har gul tapet fra Ferm Living, mot en deilig støvete farge som heter Skinpowder fra Pure and Original.

 Lampe fra Jielde og Tolix stol er begge franske favoritter. Speilet er et bruktfunn og det samme er skrivebordet. 

Sengestammen er også kjøpt brukt. Puter fra Ferm Living, Day Home, Atsuyo et akiko og sengeteppet fra Tine K.