Grønne verdier, våren 2015

Gave og interiørmessen presenterer selv stilene og fargene som vil prege året som kommer.

Kreativ leder, Dagny Thurmann-Hoelseth og interiørstylisten Kirsten  Visdal har analysert markedet og kommet frem til hva som rører seg i trendbildet. 

Farger er på full fart inn og grønt spiller en sentral rolle. Håndverk, tradisjoner, bærekraftige materialer og natur er i fokus. Jeg vil vise dere noen bilder fra dette utstillingsområdet, som jeg syntes var det mest spennende og inspirerende på messa.

Samspillet mellom foto og grønne planter er noe av det vakreste jeg har sett på lenge. Jeg husker dessverre ikke navnet på blomsterdekoratørene, men jeg vet at de baserer seg på selvplukk

Fotografiene i bakgrunnen skapte en spennende dybde

Grønt står for vitalitet og håp


Enkelt, vakkert og naturlig

Kaktus fra Serax

Farger og materialer i nydelig samspill

Fikk veldig lyst å sitte her med fyr i peisen
Vårstemning


Min favoritt: Lampe designet av sverre Uhnger
Fjøler i tre og marmor