Cogito ergo sum...

Kall meg gjerne enkel, men å skape et levende og harmonisk interiør... er ikke en bare en interesse eller lidenskap for meg. Det er mer som en drivkraft, som jeg ikke alltid kan kontrollere.

Jeg tegner sjelden skisser, all planlegging skjer som regel i hodet. Jeg jobber ut i fra visualiseringmetoden og mye av min kreative energi legges her. Et rom er som et hvitt lerret. Der jeg kan prøve og feile! Jeg liker at ting tar form underveis og er alltid åpen for nye impulser.

Jeg tenker på interiør, på samme måte som jeg tenker på et bilde, og gir meg ikke før alle harmonier og kontraster er i samspill. Da tenker jeg."Nå er alt perfekt! Akkurat slik jeg vil ha det"... da ringer varselklokkene, og vi som bor her vet, at nå er det ikke lenge til ALT flyttes på.

Å være et kreativt menneske er viktig for meg. Å bygge opp et interiør og ta bilder som formidler en stemning er min utrykksform... Jeg liker å skape skjønnhet og utfordrer konstant oppfatningen av hva skjønnhet egentlig er!

Jeg innreder, altså er jeg til...haha!











Tusen takk for at du tittet innom bloggen min. Og tusen takk til dere som er innom hver dag. Det motiverer meg til å jobbe videre og jeg har bestemt meg hyppigere oppdateringer!