Vakker fornyelse med maling

Denne månedens NIB-utfordring handler om å fornye hjemmet med maling. Gjenbruk og personligstil er i vinden og det samme er farger.  Jeg synes det er mange norske bloggere som er flinke med farger og gjenbruk. Mange har personlige hjem og er på ingen måte så like som "rykte" vil ha det til. Det finnes et mangfold og fargerikt bloggmiljø her hjemme og jeg synes det er så inspirerende å stadig oppdage nye bloggere.

Mitt hjem er nok ikke av de mest fargerike, men noen farger finnes jo...
Jeg malte kontoret grønt sist sommer. Det er første gang jeg har malt alle veggene med farge. Jeg liker farger som ikke er for fremtredende, men som skaper en stemning eller gir meg en følelse. Grønn er en deilig beroligende farge som skaper trygghet og ro!

På kontoret mitt har jeg en stol fra farfar, mens Eams stolen er fra Lauritz. Skrivebordet er fra Ikea 
Jeg synes det er lettest å tilsette farger gjennom små detaljer
Det obligatoriske fikentreet og selvlagt tavle
Inspirasjon og drømmer
Hylla fra Ikea har fått marmorfolie
De grønne veggene skapte en helt annen følelse i rommet

Jeg liker å male og er snart klar for et nytt og spennende maleprosjekt på minstejenta sitt rom. Nå ryker Dot- tapeten fra Ferm Living til fordel for snart skolejente rom med glitter og stas :-)